השתלמות בנושא הגנת הצרכן

השתלמות דו יומית – הגנת הצרכן

מפגשים פרקטיים במתכונת פרונטלי & אונליין 

כיצד לנהל תביעה צרכנית מנצחת
ניהול משא ומתן להשגת פיצוי מירבי
יישוב סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט
תביעות ייצוגיות ככלי להגנת הצרכן
בניית אסטרטגיה משפטית וכלים משפטיים בייצוג צרכנים
אופן ההתדיינות- ניהול ההליך בבית המשפט

נושאי הלימוד:

זכויות הצרכן בעסקאות שונות וכיצד להגן עליהן משפטית

  • כיצד ניתן להגן על צרכנים בעסקאות מרחוק (אינטרנט, טלפון)?
  • מהן זכויות הצרכן בביטול עסקה וכיצד לממשן?
  • כיצד נוכל לזהות ולמנוע חוזים מקפחים מול לקוחות פרטיים?
  • כיצד לטפל בתביעות הנוגעות לפרסום מטעה והונאות צרכניות?
  • אילו חובות גילוי מידע חלות על עסקים וכיצד להבטיח את אכיפתן?
  • כיצד להתמודד עם תלונות צרכנים ולמנוע תביעות עתידיות?

לומדים מהשטח – תיקים אמיתיים, כלים מעשיים!

  • נכיר את הפסיקות החשובות
  •  נלמד כיצד לנהל תיק צרכני בצורה מנצחת.
  • דוגמאות למקרים שכיחים:
  • ביטול מנויים לסלולר ולתקשורת, מאבק בהטעיות במכוני כושר, ביטול טיסות, חבילות נופש ומלונות, הטעיה צרכנית באתרי אינטרנט , ביטול עסקאות שונות (חדרי כושר, קורסים, תעופה וכו'), סוגיות בענייני ביטוח , איחור במתן שירותים, אי התאמה בקבלת רהיטים ומוצרי חשמל

כלים משפטיים בייצוג צרכנים ובניית אסטרטגיה משפטית

  • כיצד ניתן להשתמש בחוק הגנת הצרכן בטענות הגנה ותביעה?
  • מהם החוקים הנוספים שיכולים לתמוך בטענות צרכניות (חוק החוזים, חוק המכר)?
  • כיצד לנסח מכתבי התראה / דרישה משפטיים בצורה אפקטיבית?
  • מהו תהליך הגשת תביעה נגד עסקים וספקים?
  • כיצד להעניק ייעוץ משפטי לצרכנים עוד לפני הגשת תלונה?

תביעות ייצוגיות ככלי להגנת הצרכן

  • מהו הליך תביעה ייצוגית וכיצד הוא משרת צרכנים?
  • אילו מקרים מתאימים לתביעה ייצוגית וכיצד לאתרם?
  • מהם האתגרים המשפטיים בניהול תביעות צרכניות רחבות היקף?
  • כיצד תביעות ייצוגיות משפיעות על התנהלות עסקים ושוק הצרכנות בישראל?
  • מהם מקרי הבוחן הבולטים של תביעות ייצוגיות שהובילו לשינוי מדיניות?

יישוב סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט

  • מהם היתרונות והחסרונות של גישור ופישור בסכסוכים צרכניים?
  • כיצד נוכל להשתמש בבוררות כחלופה לתביעה משפטית?
  • מהם האתגרים המרכזיים ביישוב סכסוכים מול עסקים גדולים?
  • כיצד לנהל משא ומתן משפטי מול עסקים לטובת לקוחות פרטיים?
  • כיצד לנצל חשיפה תקשורתית ככלי לחץ במו"מ צרכני?
  • מהם הכלים המשפטיים להבטחת פיצוי מהיר ללקוחות ללא צורך בתביעה?

אתיקה מקצועית ואתגרים בייצוג צרכנים

  • כיצד לשמור על נאמנות ושקיפות מול הלקוח הצרכן?
  • מהם ניגודי העניינים האפשריים בייצוג צרכנים מול עסקים?
  • כיצד להתמודד עם לחצים מצד חברות גדולות ונציגיהם המשפטיים?
  • מהם השיקולים האתיים בהגשת תביעות ייצוגיות?
  • כיצד לבנות מוניטין של משרד עורכי דין מוביל בתחום הצרכנות?
  • כיצד נוכל לבדל את משרדנו ולמתג את עצמנו כמומחים במשפט צרכני?

ניהול תיק צרכני מהשלב הראשון ועד לסיום ההליך

  • כיצד לבצע פגישת ייעוץ ראשונית עם הלקוח ולזהות עילה משפטית?
  • כיצד לאסוף ולתעד ראיות שיחזקו את התיק הצרכני?
  • כיצד לנסח ולשלוח מכתב דרישה משפטי באופן אסטרטגי?
  • כיצד לבחור את ההליך המשפטי המתאים ולבצע הערכת סיכונים?
  • כיצד לנהל משא ומתן על פשרה והשגת פיצוי מרבי ללקוח?
  • כיצד לסגור את התיק ולוודא שהלקוח מקבל את זכויותיו?

אופן ההתדיינות בביהמ"ש

  • ניהול ההליך בבית המשפט
    שאלות, טיעונים, התמודדות עם מצבים שונים: לחץ, הפתעות , בלקאאוט
  • הגשת כתבי טענות: דגשים בכתיבת כתב תביעה וכתב הגנה בסכסוכים מסחריים
    הנחיות והדגמות
עו"ד אביעד אמזלג
אודות המרצה
עו"ד גלעד יצחק בר-טל
אודות המרצה

כל היתרונות לנרשמים לקורסים של קבוצת פרקטיקל

כל ההרצאות מוקלטות בשידור חי
ספר לימוד כולל דוגמאות
וצ'ק ליסט למייצג
לכל המשתתפים תינתן גישה חופשית לכל ההרצאות המוקלטות
קבצי WORD ותכנים לשימושכם
תעודה מהודרת

פרטי הקורס

תאריכים שעות

  • הקורס יתקיים בימי ראשון בין השעות: 10:00-16:00

יובהר כי משך שעות הקורס ברוטו כפי שהוערך ע"י המרצים, כולל הפסקות ריענון.
ההרצאות המוקלטות עוברות בקרה ועריכה.
סך השעות בהקלטות שונה מסך השעות ששודרו בפועל

מתכונת אונליין

הקורס מועבר בזום
כולל צ'אט לשאלות
בשידור חי
חוברת לימוד נשלחת
עם שליח
עד הבית או המשרד
תעודה-לדוג

מתכונת פרונטלי

הלימודים מתקיימים בב.ס.ר סיטי פ"ת, מגדל C, קומה 9
חניה חינם
יש להביא את שובר החניה כניסה לחניון
מרחוב תוצרת הארץ 3, פ"ת.
ב -WAZE "קבוצת פרקטיקל"
חוברת לימוד תינתן לפני המפגש הראשון
תנאים מפנקים
אולם מעוצב • מקומות ישיבה מרווחים •כיבוד איכותי וברמה גבוהה • כלי כתיבה

הרשמה לקורס

פרונטלי

1950 + מע"מ
  • עד 3 תשלומים ללא ריבית
  •  
  •  
חניה+כיבוד מפנק

לא למחוק קוד לעיצוב

אונליין

1750 + מע"מ
  • עד 3 תשלומים ללא ריבית
  •  
  •  
בלי לצאת מהבית
  • השתלמות חד יומית, בהנחה מיוחדת

הירשמו כאן והבטיחו מקומכם בקורס הקרוב*

* לאחר ההרשמה נעביר אותך לעמוד תשלום אונליין, מאובטח להשלמת הרשמתך ובחירת מתכונת הקורס הרצויה לך

המלצות ופרגונים

מה אומרים עורכי הדין שהשתתפו בקורס

"החומר היה פרקטי וממוקד. החוברות והמדריך ומועילים, אין ספק שאשתמש בחומרים אלו"

"לאחר קורסים שונים לאורך השנים, זו הייתה הפתעה נעימה, הן מבחינת התכנים והן מבחינת התנאים. יישר כח!"

"קורס מושקע ורציני. ממליץ לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום"

"שיטת לימוד פרקטית צעד צעד. מומלצת מאוד. תמורה ראויה ורצינית."

0
    0
    סל הזמנות

    הירשמו כאן והבטיחו מקומכם
                       בהשתלמות להגנת הצרכן  הגנת הצרכן

    * לאחר ההרשמה נעביר אותך לעמוד תשלום אונליין, מאובטח להשלמת הרשמתך ובחירת מתכונת הקורס הרצויה לך

    עו"ד אביעד אמזלג

    בעל ותק של 15 שנים בתחום המשפט האזרחי. בעל משרד המתמחה בניהול תיקים מורכבים ובליטיגציה, עם ניסיון רחב בתביעות נזיקין, דיני עבודה, תביעות רכוש, תביעות ייצוגיות וסכסוכים אזרחיים. מרצה מנוסה בתחומו.
     

    עו"ד גלעד יצחק בר-טל

    עוסק בליטיגציה אזרחית בדגש על דיני חדלות פירעון והוצאה לפועל, כינוסי נכסים ופירוק חברות.
    היועץ המשפטי לעמותת יה"ל – אלרגיות מזון, והינו מבין עורכי הדין הבולטים בתחום.

    ייצג גופים גדולים ורשויות וכיהן כבא כוח היועץ המשפטי לממשלה בייצוג המדינה בהליכי גבייה שונים. מרצה מנוסה בתחומי עיסוקיו.

    הירשמו כאן והבטיחו מקומכם בקורס הקרוב – דיני תעבורה

    * לאחר ההרשמה נעביר אותך לעמוד תשלום מאובטח להשלמת הרשמתך

    פרטים נוספים בטלפון:  03-5285280 או במייל: info@practical-law.co.il

    מוזמנים ליצור קשר בכל נושא ונשוב אליכם

    קורס ייצוג – דיני צבא וביטחון

    תודה על פנייתך

    יש לבחור את מתכונת הקורס:

    השתלמות בנושא הגנת הצרכן

     

    תודה על פנייתך

     

    קורס פתיחת משרד
    עורכי דין יוצאים לעצמאות

    הירשמו כאן והבטיחו מקומכם בקורס הקרוב*

    * לאחר ההרשמה נעביר אותך לעמוד תשלום מאובטח להשלמת הרשמתך

    פרטים נוספים בטלפון:  03-5285280 או במייל: info@practical-law.co.il

    עו"ד ארתור שני

    בעלים וראש מחלקת יישוב סכסוכים משפחתיים בליטיגציה בארתור שני ושות' – חברת עו"ד, מגשרים ונוטריון. במשרדו מנוהלים תיקים מורכבים ופורצי דרך, ונוצרו תקדימים משפטיים ופסיקה מנחה. מגוון מאמרי דעה פרי עטו מפורסמים בכלי תקשורת שונים, לצד ראיונות בתוכניות רדיו וטלוויזיה, בתחומי דיני המשפחה, הגירושים והירושה בכלל ובפרט ביחס למשפחות בנות זמננו, ידועים בציבור, להט"ב, ניהול הון משפחתי והעברה בין-דורית.

    עו"ד שני ניהל את המחלקה המשפטית של אגודת הלהט"ב הארצית, לקח חלק בהקמת היחידה המשפטית של ארגון "הויה – חתונה ישראלית" מבית "ישראל חופשית" ומרצה מבוקש בתחומי העיסוק שלו.

    קורס ייצוג – ייצוג בתיקי תעבורה

    תודה על פנייתך

    יש לבחור את מתכונת הקורס:

    קורס לפתיחת משרד עו"ד עצמאי

    תודה על פנייתך

    יש לבחור את מתכונת הקורס:

    דילוג לתוכן